- Travailler les rythmes 6 et 7 (feuille de rythme 1 page 2) avec la battue.
- Pour les élèves absents le 26/05 : regarder le concerto grosso et chercher les tonalités présentes dans le morceau.
-Ecriture musicale : continuer l'écriture et s'entraîner à jouer la mélodie (voir objectifs sur le padlet).
Pour le lundi 2 juin :
Écriture musicale : sur la partie accompagnement, ajouter 2 notes étrangères (modifier le rythme des mesures concernées).
Ne pas hésiter à écouter sa production en la jouant à l'instrument !
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.